Warning: Use of undefined constant _MAIL_HOST - assumed '_MAIL_HOST' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /new/constants_server.php on line 54

Warning: Use of undefined constant _MAIL_SMTP - assumed '_MAIL_SMTP' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /new/constants_server.php on line 55

Warning: Use of undefined constant _MAIL_PORT - assumed '_MAIL_PORT' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /new/constants_server.php on line 56

Warning: Use of undefined constant _MAIL_USERNAME - assumed '_MAIL_USERNAME' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /new/constants_server.php on line 57

Warning: Use of undefined constant _MAIL_PASSWORD - assumed '_MAIL_PASSWORD' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /new/constants_server.php on line 58

Warning: Use of undefined constant _TITLE - assumed '_TITLE' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /new/constants.php on line 3
Wzrost zainteresowania wejherowskim parkiem » Wejherowo.pl - jakość miasta
pełna wersja

Aktualności

« powrót

Wzrost zainteresowania wejherowskim parkiem

2017-10-09
Wzrost zainteresowania wejherowskim parkiem

W ostatnim czasie obserwujemy znaczny wzrost zainteresowania Parkiem Miejskim. W mediach i internecie pojawiło się wiele publikacji na temat inwestycji planowanych w wejherowskim parku, również w kontekście ewentualnej obecności zwierząt.

Efekt promocyjny i marketingowy przez medialną i internetową dyskusję o tym, co jest planowane w wejherowskim parku, jest stopniowo osiągany. Wszystkie publikacje, które propagują nasz park, powodują wzrost zainteresowania tym pięknym miejscem, pokazują wykonane i planowane inwestycje oraz podkreślają fakt, że w wejherowskim parku cały czas coś się dzieje, spotykają się z uznaniem władz miasta. Zwłaszcza, że publikacje te pojawiają się również w mediach regionalnych i docierają do mieszkańców Trójmiasta. Zależy nam na tym, aby zachęcić mieszkańców aglomeracji trójmiejskiej do odwiedzania Wejherowa, do rozwoju tzw. turystyki weekendowej, szczególnie poza sezonem turystycznym. Z pewnością ostatnie publikacje zachęcą – z czystej ciekawości – do odwiedzenia parku, a zapewne również przy okazji do zwiedzenia Kalwarii Wejherowskiej i miasta.

- Dziękujemy wszystkim, którzy podjęli temat i zainteresowali się naszymi planami w zakresie zagospodarowania parku, przez co przyczynili się do osiągnięcia celów promocyjnych i marketingowych. – mówi prezydent Wejherowa Krzysztof Hildebrandt – Mieszkańcy licznie odwiedzają nasz park i pozytywnie oceniają to, co w nim robimy. Nikt nie zaprzeczy, że wejherowski park staje się coraz bardziej atrakcyjny, że już dziś jest wspaniałym miejscem, czasami niemal magicznym, a jeszcze wiele zadań przed nami. Już w przyszłym roku będzie można zobaczyć kolejne efekty. Chcemy nimi zainteresować też turystów.