Warning: Use of undefined constant _MAIL_HOST - assumed '_MAIL_HOST' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /new/constants_server.php on line 54

Warning: Use of undefined constant _MAIL_SMTP - assumed '_MAIL_SMTP' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /new/constants_server.php on line 55

Warning: Use of undefined constant _MAIL_PORT - assumed '_MAIL_PORT' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /new/constants_server.php on line 56

Warning: Use of undefined constant _MAIL_USERNAME - assumed '_MAIL_USERNAME' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /new/constants_server.php on line 57

Warning: Use of undefined constant _MAIL_PASSWORD - assumed '_MAIL_PASSWORD' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /new/constants_server.php on line 58

Warning: Use of undefined constant _TITLE - assumed '_TITLE' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /new/constants.php on line 3
Biuro ENERGA w nowym miejscu » Wejherowo.pl - jakość miasta
pełna wersja

Aktualności

« powrót

Biuro ENERGA w nowym miejscu

2015-10-02
Biuro ENERGA w nowym miejscu

Punkt Partnerski ENERGA w Wejherowie funkcjonuje w nowym miejscu na terenie miasta. Od września br. został przeniesiony z ul. 12 Marca 216/1 na ul. Klasztorną 18.

Punkt czynny jest w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 9.00 do 17.00. W Biurze Obsługi Klienta Grupy ENERGA można uzyskać niezbędne informacje dotyczące m.in. podpisania umowy i założenia licznika, aktywować usługi – rozliczenia rzeczywiste, pre-paid, przepisać licznik czy ponownie założyć licznik po np. demontażu. Można także uzyskać informacje o cenach i grupach taryfowych, produktach i sposobach prowadzenia ich rozliczeń, sposobach płatności i promocjach oraz o trybie składania reklamacji dotyczącej rozliczeń.

W sprawach dotyczących działalności Punktu Partnerskiego ENERGA w Wejherowie można dzwonić pod numer 690 662 220. Inne sprawy można załatwić kontaktując się z infolinią ENERGA pod numerem 555 555 555 oraz poprzez kanał obsługi internetowej  pod adresem www.ebok.energa.pl.

Działalność Biura Obsługi Klienta Grupy ENERGA jest szczególnie ważna dla osób starszych, które często  nie korzystają z Internetu, mają również kłopoty z przedstawieniem swojej sprawy telefonicznie poprzez infolinię, dlatego preferują tradycyjne formy przedstawiania swoich spraw osobiście w biurach.